Dana Cup Mini 9-11 maj 2024 - Under ombygning

VELKOMMEN
Velkommen til Dana Cup Mini – en international ungdomsfodboldturnering for piger og drenge.
Dana Cup Mini er – som det lyder – en mini udgave af vores store Dana Cup-turnering, som afvikles i uge 30.
Vi anvender de samme faciliteter og den samme administration, så turneringen kommer til at køre på samme høje niveau men bare over kortere tid.
TURNERINGSPROGRAMMET 2023
Se her
TURNERINGEN
Turnering spilles på græs- og kunstgræsbanerne i Dana Cups Centerområde – alt indenfor gåafstand.
Grundet begrænsningen i antallet af baner til rådighed er udgangspunktet, at der maksimalt må være 16 hold i hver klasse.
Det tilstræbes, at hvert hold skal spille 5 kampe under turneringen.
De første kampe starter torsdag den 18. maj 2023, kl. 13:30, og sidste kamp igangsættes lørdag den 20. maj 2023, kl. 17:15.
GRUNDSPIL – TORSDAG (1 kamp) OG FREDAG (2 kampe)
Holdene inddeles i grupper på 4 hold. Alle møder alle.
SLUTSPIL – LØRDAG (2 kampe)
1. a. Nr. 1 i pulje 1 møder nr. 1 i pulje 2
1. b. Nr. 1 i pulje 3 møder nr. 1 i pulje 4
2. a. De 2 vindere mødes i kampen om 1. og 2. pladsen
2. b. De 2 tabere mødes i kampen om 3. og 4. pladsen
Tilsvarende mødes nr. 2 i puljerne om placeringerne 5 – 8, nr. 3 i puljerne mødes om placeringerne 9 – 12, og nr. 4 i puljerne mødes om placeringerne 13 – 16.
Er der kun 3 puljer i en klasse, spiller de 3 puljevinderne mod hinanden og på den måde afgør placeringen. Det samme gælder 2’erne, 3’erne og 4’erne.
ALDERSGRÆNSER
Piger:
G16 Piger (11:11) født 1.1.2007 og senere
G15 Piger (11:11) født 1.1.2008 og senere
G14 Piger (11:11) født 1.1.2009 og senere
G13 Piger (11:11) født 1.1.2010 og senere
G12 Piger (8:8) født 1.1.2011 og senere
G11 Piger (8:8) født 1.1.2012 og senere
G10 Piger (5:5) født 1.1.2013 og senere
Drenge:
B16 Drenge (11:11) født 1.1.2007 og senere
B15 Drenge (11:11) født 1.1.2008 og senere
B14 Drenge (11:11) født 1.1.2009 og senere
B13 Drenge (11:11) født 1.1.2010 og senere
B12 Drenge (8:8) født 1.1.2011 og senere
B11 Drenge (8:8) født 1.1.2012 og senere
B10 Drenge (5:5) født 1.1.2013 og senere
På et 11:11- og et 8:8-hold må der være indtil 2 spillere, der er født max. et år tidligere. På et 5:5-hold 1 spiller.
En spiller kan deltage på 2 hold fra samme klub, men ikke i samme klasse.
Der må benyttes gæstespillere.
UDSKIFTNINGSSPILLERE
I 11:11-kampe må et hold maksimalt anvende 7 udskiftningsspillere pr. kamp.
I 8:8- og 5:5-kampe må der anvendes et ubegrænset antal udskiftningsspillere.
Alle spillere kan udskiftes og sættes ind igen (fri udskiftning).
SPILLETIDER M.V.
Spilletiden er 2 x 30 min. i alle kampe.
BANERNE
Alle Dana Cup Mini-spillebaner er placeret på Landlyst 8-9, 9800 Hjørring.
Bane 1-7 er 11:11
Bane 8-13 er 8:8
Bane 14-17 er 5:5
Banetype: Græsbane
Få rutevejledning Landlyst 8 her
Få rutevejledning Landlyst 9 her
Se et kort her
PRÆMIER
* Pokaler og medaljer til finaleholdene.
* Præmie til den bedst spiller i hver finale.
INDKVARTERING
Indkvartering sker på skole eller i hal i det centrale Hjørring.
Deltagerne skal selv medbringe luftmadrasser og soveposer. Der kan lejes senge og madrasser hos Dana Cup.
Indkvartering kan benyttes fra onsdag til søndag.
Holmegårdskolen Norgesvej 6, 9800 Hjørring
Telefon: 45 25 10 40 51
Gratis Wi-Fi: P-WIFI-HJK / danacup and 2019
Få rutevejledning her
Opgradering for hold, forældre og supporters
Hold, forældre og supporters kan vælge opgradering fra skoleindkvartering til Dana Cup SportsCenter, Dana Cup Town eller City Camping Hjørring.
Hotel Phønix i Hjørring og Hotel Strandlyst i Hirtshals, er kun til forældre.
TRANSPORT
Ved ankomst til og afrejse fra Nordjylland er det muligt at bestille bustransport mod betaling.
Alle kampe spilles indenfor gåafstand af såvel skoler som opgraderede indkvarteringsmuligheder.
MÅLTIDER
Sund helpension serveres over turneringens 3 dage.
Første måltid er morgenmad torsdag og sidste måltid er morgenmad søndag.
Morgenmad spises på indkvarteringsstedet 06.30-09.00.
Frokost og aftensmad spises i FiberHallen i Dana Cups centerområde. Frokost 11.30-13.30 og Aftensmad 18.00-19.30.
Hold, der ankommer tidligere, kan bestille ekstra spisning.
Dana Cup Mini Menu 2023
Torsdag 18.05.2023 - Frokost - Marineret kylling med pastasalat og brød
Torsdag 18.05.2023 - Aftensmad - Oksegullash med kartoffelmos og salat samt brød
Fredag 19.05.2023 - Frokost - Lasagne med gulerodssalat og brød
Fredag 19.05.2023 - Aftensmad - Kylling i karry med ris og salat samt brød
Lørdag 20.05.2023 - Frokost - Kødboller i tomatsovs med pasta, gnave grønt og brød
Lørdag 20.05.2023 - Aftensmad - Farsbrød med kartofler og sovs samt salat og brød
EVENTS
Trænere “Get Together” – fredag aften 19.30-23.00
Sjove aktiviteter i hallen hver dag 10.00-22.30 - torsdag og fredag
Diskotek i hallen om aftenen 19.00-22.30 - torsdag og fredag
Pool – torsdag, fredag og lørdag 18.00-21.00
Ekstra: Fårup Sommerland (kan bookes).
DELTAGERGEBYR
Startgebyr DKK 1.700 pr. hold.
A-bånd Deltagergebyr DKK 915 pr. person.
D-bånd Deltagergebyr DKK 325 pr. person.
DANA CUP-KVALIFIKATION
Som et ekstra incitament tilbyder vi vinderne af Dana Cup Mini direkte kvalifikation til Dana Cup 24.-29. juli 2023. Det betyder, at alle vindere fra Dana Cup Mini vil modtage gratis deltagelse ved Dana Cup 2023 (kun start- og deltagelsesgebyrer).
Vindere af de yngste klasser (G10, G11 og B10) vil kunne sende ældre hold fra deres klub til Dana Cup, da de yngste rækker i Dana Cup er G12 og B11.
FRAMELDING - UDEBLIVELSE
Ved framelding - uanset tidspunkt - samt ved udeblivelse sker der ikke tilbagebetaling af nogen del af startgebyret.
Ved framelding i april måned tilbagebetales 60 % af deltagergebyret.
Ved framelding den 1. maj eller senere samt ved udeblivelse sker der ikke tilbagebetaling af nogen del af deltagergebyret.
Tilbagebetalingsreglerne er gældende, uanset om frameldingen / udeblivelsen skyldes ikke opnået visum, forsinkede eller aflyste tog, fly eller færger, strejker, lockout, blokader eller tilsvarende hændelser.
Reglerne er tilsvarende gældende i tilfælde af krig, krigslignende forhold, oprør, borgerlige ulovligheder eller tilsvarende hændelser samt jordskælv eller andre naturforstyrrelser.
Der ydes ikke økonomisk kompensation til hold, der mister kampe som følge af andre holds udeblivelse eller egen forsinkede fremkomst.
SKADER - FORSIKRINGER
En deltager er ansvarlig/erstatningspligtig for skader/ødelæggelser begået på eller udenfor banen.
Det er klubbens opgave at sikre, at klubbens deltagere er forsikrede såvel på som udenfor banen.
TILMELDING
Tilmelding sker online her
Tilmelding og startgebyr skal være Dana Cup Mini i hænde senest den 1. april 2023. Vi har forlænget tilmeldingsfristen til efter påsken - så I kan stadig nå at komme med til denne helt nye event.
Alle spillere, trænere, ledere og øvrige med logi på skoler betaler et deltagergebyr (A-bånd).
Spillere, trænere og ledere, der ikke har logi på skoler, betaler også et deltagergebyr (D-bånd).
Deltagergebyr skal indbetales senest den 15. april 2023.
Hvis I har yderligere spørgsmål, er I meget velkomne til at kontakte os via e-mail danacupmini@danacup.dk
+45 98911300.
Vi glæder os til at se jer her i Hjørring til Dana Cup Mini.