Ny salgschef i Dana Cup og Fortuna
Dana Cup og Fortuna koncernen har ansat ny salgschef.
Stillingen blev ledig, da den tidligere sponsorchef, Mads Larsen, valgte nye udfordringer. Valget til posten faldt på den 40-årige Søren Ejstrup, der tiltræder den 1. august.
Søren Ejstrup har en uddannelsesmæssig baggrund som revisor. Den har han bygget oven på igennem styring af større projekter og opgaver inden for økonomi, salg og IT. Bl.a. er det blevet til en stilling som general manager ved NetEngage ApS. i Sydkorea og Filippinerne. Efter tre år ude i Verden vendte Søren Ejstrup i 2007 hjem til Nordjylland, hvor han bl.a. har haft stillinger som Key Account Manager og arbejdet med salgsledelse i IT-relaterede virksomheder. I alle sine ansættelsesforhold har Søren Ejstrup haft nære relationer til kunderne.
-Det skal han også have her hos os. Han skal både pleje de eksisterende samarbejdspartnere og tiltrække nye kunder af alle tænkelige kategorier. Nu skal vi nemlig i gang med at genrejse Dana Cup og etablere et endnu bedre økonomisk grundlag for det sportslige i Fortuna, siger Dana Cups direktør Jette Andersen.
-Jeg har store forventninger til Søren og hans indsats. Der er gode muligheder for at indgå samarbejdsaftaler og sponsorater i såvel lokalområdet som på nationalt og internationalt plan.